29 Nisan 2012 Pazar

CILT MUAYNEM VE ROACCUTANE YAZILMASI - KAC MG KULLANMALI - DOKTORA SORDUKLARIM

Doktora ac karnına gittim. Onunde sonsuz kuyruklar vardi. Ama online randevu alinca sira beklemiyorsunuz. Kadinin cildi bembeyaz puruzsuz bebek gibiydi.. Benden ufak duruyordu... Doktor istersen baslayalim dedi tedaviye. Kan tahlilini yaptir sora muayneye gel dedi ogleden sora.

Sigortam da yok turkiye icinde. 15 tl muayne ucreti 3,5 tl kan tahliline odedim. Doktora durumumu anlattim. O da once sivilcelerini kurut sora izlerle ugrasir derma roller yaparsin dedi. ve biz derma rolleri kendimiz hastaya veriyoruz zaten dedi.. O paralari bosa harciyormusum yani. Bana kilomu sordu 60 kilo cıvarıyım ama normal kilom 54- 57 seyreder Isivcrede kilo aldim. Bana sabah icin 10 MG aksam icin 20 MG dozda ilac yazdi. bir de bepantene yazdi dudaklarim icin kuruyacak diye. Benim gitmem gereken 2 seans daha derma roller vardi gitme dedi.. 45 lira verdim bu ilaclara ama tabi aylik yaziyor. Eger vucudumda yan etki olmazsa tekrar yazacak.

Ancak benim ozel durumum var Amerikaya donmek zorundayim bir iki gun icinde. O da orda da bu kan tahlilini yaptirabilirsin dedi. Bana tahlilimi verdi. Ek olarak sana hamilelik testi yapacaklar sasirma dedi.

Tahlil sonuclarimda trigilserid denen sey bende dusuk cikti. Kolestrolum de max 200 olmasi gerekitken 220 cikti. Ama doktor onemli olan diger iki deger dedi onlar karacigerle ilgili olanlarmis ben de de orta seviyede normal ciktilar.

Hepinizin merak ettigi sorulari sordum :

6 AY MI KULLANACAGIM DAHA AZ SURE KULLANSAM OLMAZ MI ?

Bunyen kaldirmaz dedi. Sonra ilacin prospektusunu okuyunca anladim. Orda yaziyor ki tedavinin tamamlanmasi icin belli MG de ilacin vucuda alinmasi lazim. ve kiloya gore ilac veriyorlar. 60 kg bir insan gunde max 30 MG toplam alabiliyor. 70  kg insan aa 35 MG alabiliyor. yani benim toplam dozu almam icin kendimden cok kilolu birisi kadar doz almama gerekirdi ve bu da cigerlerimi yorari bunyem kaldirmazdi. Forumlarda arastirmistim demek ki farkli MG ler vermek bundan kaynaklaniyor.


SIMDI YUZUM CANAVAR GIBI MI OLACAK?

Doktorum bu soruma cok guzel bir cevap verdi.

Butun hayatini sivilceli olarak mi gecirmek istersin yoksa 6 yi kotu gecirip sonra rahat etmek mi dedi ve sustum..



BEYIN DAMARI KURUYUP INTIHAR EDENLER VARMIS ?

Ben cok ilac yazdim ama olen duymadim dedi.. :)


MAKYAJ YAPABILECEK MIYIM?

Ne makyaji yapmak istiyorsun ? Fondoten dedim. O da La Roche Posay in 50 faktor korumali renkli kremini onerdi. Fondoten gibiymis. Benim tenim cok asiri beyaz alip surdum abes durmadi .. 45 lira civarina aldim sanirim.

AMA CALIFORNIA HEP GUNES NASIL GUNESE CIKMADAN YASIYACAGIM?

Cildini gunesten korumalisin gunese cikmak zorunda kalirsan 2 saatte bir 50 faktor gunes kremini yenile.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder