30 Nisan 2012 Pazartesi

Roaccutane 3. gun

Dün fazla bir sürü nemlendiric kremsürmekten olsa gerek yüzümde sivilceler kızardı akşama doru ve arttı. AKşam bir saat yürüyüş yaptım çok iyi geldi.. Sürekli su içiyorum. İlacın atıkları gitmiş oluyor.

Bu sabah İstanbula geldim. AMa kahvaltımı yapmam 12 yi buldu ilacı geç aldım. Deliler gibi yüz nemlendrimekten vazgeçtim bugün sadece güneş koruyucu renkli fondoten sürdüm. gözüme sürme çekiyorum... Herkes gözüme baktığında sivilcelerimin çok dikkat çektiğini sanmıyorum bu gün kızarık diiller en azından güneş kremi altında görünmüyorlar. Yine de evde takılmaya karar verdim.

Karaciğeri yoran gıdalardan da uzak duruyorum kola içki yok.. Enerji içeceği kesinlikle yasak.Elveda Redbull ;) Elveda Redbull Vodkaa en favorimm :) elveda ders çalışma arkadaşım neskafe zaten bunlar şeker hastası da yapıyormus artık hayatıma sadece şekersiz türk kahvesi ve şekersiz bitki çayları var..  Sağlıklı beslenme mayağı oldum... İlacı kullanmaya devam edebilmek için kolestrolumu düşürmeye çalışyorum dolayısıyla sebze yiyorum.. Kolestrolum 200 uzerınden 220 çıkmıştı :( ...

Bugün her şey normal hala hiç bir yan etki yok.. Asabiyet de yok.. İki gündür kabuslarla uyanıyorum ama ilaçtan korkum geçiyor yavaş yavaş en azından deliler gibi blog okumadım bugün... Ama ağzımdan mukuslu kan geldi azıcık... dün ve bugün dişlerimi sıktığımdandır diye düşndüm yan etkilerde böyle bir şey yoktu çünkü... Bakalım yarın ne olcak.. Eğer devam ederse göstericem. yada telefonla sorucam...

İlaç da sanırım Amerikada yasak değil Amerikal ıbir kızın ruaccutan videolarını izledim günde 60 mg almış.. ben 30 alıyorum... demek ki izin var... Onun önerdiği ürünler makyaj teknikler filan da var..


herkese temiz yüzler görüşmek üzere öptümm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder