29 Nisan 2012 Pazar

ROACCUTANE 2. GUN

Uyandim aynaya kostum, acaip bir durum yok yuzumde.. Yuzum normalden daha yagli olmus.  :) Gece yatmadan surdugum kremin etkisi sanirim. Yuzumu yikadim yeniden nemlenirici surdum dudagima da vazelin. Hala bir etki tepki yok ilacimi ictim.

Sanirim cildim dudagim kurumasin diye savasacagim ;) Psikolojim bozulmasin diye de olumsuz seylerden uzak duruyorum. Beni sinirlenirebilecek ya da uzebilecek insanlarla ihtimali bile olsa kontak kurmamaya karar verdim. Cunku ne kirmak ne de kirilmak istemem. Neseli sarkilar var artik sadece benim icin.

Neseli sarkilar komediler filan. 6 ay ask mesk benden uzak olsa iyi olur. Tabi bir de doktora tezimi yazarken aklimi korumam lazim.. Yurt disinda doktora tezi yazmak ve ev bulmak tasinmak yasamak ekonomik problemler aslinda bunlar stresin hasi. Ama onlar artik Allahin emri en hafif sekilde atlatmak istedigim icin istedigimi yemeye karar verdim. Ama alkol kola  gibi asiri zararli seyler haric ve abartmamamk kaydiyla. Gunluk sporu da ihmal etmeyecegim. Ama soyle de bir sey var eklem agrilarina da sebep olabiliyormus cok spor yapmak..

Bugn hava oyle guzel ki ve ben disari cikamiyorum. En cok bu uzuyor. Hava cok guzel ve bu havalarda simdi kumsalda yuruyor olmak isterdim ama gunesten korkuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder