29 Nisan 2012 Pazar

ROACCUTANE ILK GUN - KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK

Dun sabah ilk roaccutaneimi ictim.... Cok kararsizdim saklayayim sonra mi kullanayim diye. Sonra korkunun ecele faydasi yok ic gitsin dedim.. Cnku dikkatle bakmadikca yada isikta olmadikca sivicle izlerim belirgin degil.. Azcik fondoten yada pdrayla super cilt gorunuyorum. Ama tedavi suresince yuzum kizaracak dokulecek ve gunesten korunmam gerekecek. Ama yaza giriyoruz ve ben en gunesli yerlerden birinde olacagim yazin. Ayrica dugunler var gidecegim partiler var.. Yuzumu saklamak istemiyorum ;( Ama ertele ertele yillardir bahanelerle nereye kadar.

En cok kafama taktigim sey cocuk olayiydi. Zaten 28 im 6 ay tedavi olsam 29 olcam 2 yil da cocuk yapma 31. Tamam evli nisanli degilim ama yine de buna bile taktmstim. Ama aslinda bu rivayetmis. Ilaci biraktiktan bir ay sora hamile kalmanda sakinca yokmus yani 7 ay. Hali hazirda 7 ay icinde evlenme ihtimalim bile yokken cocuk dogurma riski altinda olmadigimi dusundum. Erteleyenler ertelediklerine pismanmis.


Dun ilaci ictim sora direk yuzume nemlendirici vucuduma nemlendirici surdum dudaklarima da vazelin surdum.. Disari ciktim hatta 30 dakika saat 4 civari gunes altinda yurudum koruyucumu surdum 50 faktor gunes gozlugum vari golgeden yurumeye calistim..Dun sanki hafif agresiftim. Maca gittik aksam ve macra iki on sirada oturan kiza oyle bir bagirdim ki  goremiyoruz otursana diye. Ilactan mi yola gitcem stresinden mi bilemiyorum. Bunn disinda olukca neseli olumluydum gayet gulup guldurdum..

Ayrica roaccutane basladigim icin Karatayin saglikli beslenme kitabini uygulamayi biraktim. Cunku her sabah 2 yumurta diyordu ve belki de kolestrolum o yumurtalardan cikti. Bir de ilac icmeden yemek gerekiyor diye aksam evegec donunce azcik yemek zorunda kaldim.

Bazi bunyelerde kilo verdiriyormus ilac. Aman aldirmasin da.

Herhangi bir etki yoktu dun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder