1 Mayıs 2012 Salı

roaccutane 4. gün

 Bugün 4. günüm kırmızılık biraz geçti mi ne :) sabah uyandığımda gözlerimi tam açamamışım hayal meyal yüzümü geçmiş görüp sevindim bile.. ama geçmemiş aslında .. :)

gidip 28 yıllık sarı saçlarımı koyu bakıra boyadım doğal boyayla.. kızıl oldu değişik oldu. Zaten solgun beyaz yüzümde canavar sivilceler çok belli olmasın die.. ya da bu depresyon belirtisi olabilir mi :p

her şey normal gidiyor. hafiften çok çok hafif güneşten yüzüm pembeleşince haftalar sonra soyulması gibi bir soyulma var sanki yüzümde. kuruluk yok henüz sadece ellerimin avuç içi azcık kuruyor. dudaklarımı 3 -4 saatte bir nemlendiriyorum..nivea bakımla aklıma geldikçe de şu yüz suyu varya mineralli ondan sıkıyorum ve güneş kremi sürüyorum sanki sivilcelerimin pembe görüntüsünü beyazlatıyor gibi geliyor.. sivilcelerin mi artmış diyenleri umursamıyorum. geçecek pırıl pırıl bebke gibi bir cildim olacak gerçi daha aylar var ama ben beklerim :) on yıl beklemişim 6 ay daha beklesem çok mu :)

Bu arada kahvaltıda pastırmalı yumurta yedim. Dr Karatayın beslenmesine uymaya çalışıyorum. Ama tuzlumuydu ne resmen beynime bir bıçak saplanmış gibi hissettim. daha da yemem...bu saabah da ilacı 11 gibi aldım.. Yarın kısmetse Amerıkaya gidicem ve saat farkını nasıl halleceğim gece gündüz değişecek nasıl yapıcam ilaç ayarlamasını cidden bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder