18 Mayıs 2012 Cuma

18, 19, 20, 21

Zaman gercekten cok cabuk geciyor.  Dunum ve bugunum leyla gibi geciyor. Kafami toparlayamiyorum karar veremiyorum...

18. gunumde pek gunese cikmadim. 19 gunumde de gunese cikmadim. Zaten Seattledan - San Franciscoya gittim. Ama dayanamayip ucagi beklerken fish and cips yedim. Gayet yagli patates kizartmasi ve balik da oyleydi... Ertesi sabah direk yuzumde ynagimda bir iltihap oldu buyumeyi surduruyor ama dokunmuyorum azimle. Dudaklarimin kuruluguyla yarisiyoruz.. Hele hele 19 unda dudagim zenci dudagina dondu.. Ilginc bir sekilde dudak cizgim kuruyor ve kizariyor. ve dudaklarim sisiyor. Silikon yaptirsam boyle buyumez cok ciddiyim. Hosuma bile gitti bu durum. Inatla 5 dakka da bir nemlendirmekten vazgecmiyor. Yatarken vazeline devam tek sevmedigim agzima gelince o igrenc tad.. nerde o cilekli nemlendiriciler parlak parlak... gerci onlari da gun icinde suruyorum ama  o zaanda dudaklarim acayip kocaman gozukuyor. Butun omrunu ince dudak olarak geciren ben icin ilginc bir durum tabi.. hele bu gun nemlendirdigim halde disinin yaninda dudaklarimda kurumaya basladi.. hic dudagi kurumayan catlamayan ben icin ilginc seyler..

Saclarimda yaglanmiyor artik..

Arkadaslar sunu kesfettim saglikli dikkatli yedigim gunler yuzum resmen isildiyor. Ama az bile olsa eski igrenc yeme aliskanliklarima donunce hemen meyvesini kizariklik ya da iltihap olarak aliyorum..Bir de arkadasima supriz dogum gunu yaptik hic yememem gerekirken yas pasta ve azcik sarap ictim.

Dikkat etmeye devam.. Cikolata ve kola cok sevdigim nutella artik hayatimda yok... Recelle krem peynir kahvaltimin olmazsa olmazlari artik yok. Belki de bu mala baglayisim kahve ve enerji icecegi icmeyi birakmamdan oldu. turk kahvesi disinda kahve icmiyorum bir iki kez denemedim midem pek fena oldu..

Dun onceki gun ve bu gun moralim hic iyi degil asagi dogru cekiyorlar iple gibi... Ayrica yorgunluktan mi ilactan mi yoksa nereye gidip ne yaptigimi bilmedigim icin mi bilmiyorum ama kafam allak bullak.. 5 dakika once koydugum seyi nereye koydugumu soyledigim seyleri soylenen seyleri unutmaya basladim.. Bu benim icin inanilmaz bir sey cunku hukuk doktora ogrencisiyim ve benim en iyi oldugum sey kisa ve uzun sureli bellektir.

Ayrica icimde bir bikkinlik sorunlarla mucadele etmeme kenara cekilme var, gereginden fazla sakinligim ve asiri tepkilerimde durulma var. Gereginden fazla hassaslastim ama belli etmemeye calisiyorum. En sacma cumle bakisi yanlis anlayip uzuluyorum. Hafif depresyon moduna girdim.
Her seyi herkesi kendimi bile unutup hic bilmedigim yerlere tasinasim var  :) ve de yapicam galiba... gibi gibiyim gibiyim bu aralar..

artik bu aksam da surerse bu tavrim pasifloreme basvurcam :)

gorusmek uzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder