20 Mayıs 2012 Pazar

22 ve 23. gunler

Bugun 23. gunun sabahindayim arkadaslar... Gece yatarken usengeclikten yuzumu bile yikamadigimi itiraf etmeliyim... Zaten dun cumartesi sadece gunes koruma surmustum ve rimelle dudak nemlendiricisi. Yatarkende dun agiz kenarlarim yanak altlarina dogru soyulmustu hafiften oralara vazelin surdum tabi dudagima da surdum cok uykum vardi yattim.

.Sasilacak sekilde daha tedavinin dun 22. gununde olmama ragmen herkes cok guzel olmussun dedi.. cildin acaip duzelmis dedi.. Saka gibi degil mi? Cuma gunu bir partiye gittim 6 aydir gormedigim insanlar vardi... Hepsinden teker teker bir suru iltifatlar duydum. Gerci los ortam bir de sacimi da kizil yaptim. Kizil sac olunca sivilceler az mi gorunuyor acaba. Walla butun hayatini sarisin olarak geciren ben biliyorum ki sacin ne kadar sariysaa  o kadar guzel cildin olmali... En ufak bir puruz pat ayna gibi ortadaydi. Koyu renklerle yuzdeki sorunlar problemler cok daha az gorunuyor. Hani kalin siyah kasli kocaman siyah gozlu tipik turk kizi modeli ne kadar sanslilar yaa... guzel bir goz makyaji yapip az da ruj .. Zaten o havali kendinden kabarik dalgali saclar ( ben ne yazik ki pirasa sacliyim :) ve baem kara gozlere bakmaktan zaten kimse cildinize bakmaz. Ama sarisin beyaz olup sari kasli olunca oyle mi? yuzunuzdeki tek renk sivilceniz ya da izi oluyor. Uzerine hangi marka fondoten surersen sur o tabaka yasli gosteriyor.

Tedaviye baslamadan 2 hafta once zaten fondoteni biraktim.. bir ayi gecti belki iki kez fondoten surdum cok az olacak sekilde ve cok iyi temizledim.. CIldim nefes aldi rahat etti.. Yediklerime dikkat etmeye de devam ediyorum.. Ama bu sabah kahvaltida corssant yedim ( yagli corek ). Canim cekti arada ufak defek istisnalar yapiorum ama nutella YOK, recel YOK cola yok..

Ictigim seyler :Deliler gibi su iciyorum belki gunde 4 litre ictigim oluyor surekli elimde su sisesiyle geziyorum. Gece disari cikarsam limonata iciyorum. Yok derlerse buzlu sulu bardaga limon koydurun.. O da yoksa soda limon. Sut nadir iciyorum cunku sisiriyor gayet beni ve gobek en sinir oldugum sey. Ayran iciyorum. ve tabiki turk kahvesi ... ( en cok zorlandigim seylerdden birisi de neskafeyi birakmak oldu) ve bir beyaz cay aldim.. Orjinal beyaz caymis. Cinde yilda bir gun toplanan ozel bir caymis cok da pahali... 100 gramina 22 dolar verdim saklama kabina da 7 dolar.  Turk lirasina cevirince 40 tl yapiyormus aman annem duymasin.. Tadsiz tuzsuz bir sey. Icimi cok kolay ve rahat. Sabahlari onu iciyorum son 3 gundur. Hazmi kolaylastiriyor, roaccuatenin kabizlik yaptigini duydum ben de bir sey olmadi. Saglikli yerseniz cidden cok kolay atlatiliyor yan etkiler. Beyaz cay cilt icin cok harika bir antidoksinmis.. Cildin guzelligi icin. Sekerli icmeyin ama kizlar sekeri birakin.. Unutmayin.. Hurmayla ya da kuru meyvelerle yiyin kuru incir kuru uzum kuru kayisi...

UNUTMAYIN EN TATLI ZEHIR SEKERDIR.


Ben tam bu vakitlerde yuzum kabaricak canavar gibi olucam diye beklerken cildim gercekten parca parca bebek gibi olmaya basladi.. Parca parca derken once cenem soyuldu sonra dudak kenarlarim ... Cildimdeki siyah noktalar yok gibi artik hatta o delikler kuculdukce kuculuyor. Bileydim ben bu ilaci cok onceden kullanirdim.. Ama bu deli stresli hayatimda aklimi kacirmaktan korktum..


Gerci en zorlandigim sey odaklanmak... Odaklanamiyorum... Konsantre olamiyorum.. Kahveyle yada enerji icecegiyle oturup dusunmeye ve ders calismaya oyle alismisim ki start alamiyorum... Neskafe yerine turk kahvesi icerek ders calismaya calisacagim.. Amerikaya doneli bugun 16 gun oldu ve ben bir satir ders calismadim ustelik ev de bulabilmis degilim..Karar almak uygulamakta zorlaniyorum. Kararsizim da.

Yorgunum desem surekli uyku halineyim desem o da degil. Biraz bipolar oldum. Mesela cuma gunu cok eglendim surekli dans ettim konustum insanlarla basim dondugu oldu ayakta durabilmek icin arkadaslarin kollarini tuttugum filan ama  yine de eglendim.. Dun sabah mesela cok mutluydum ogleden sora mutsuz. Bir cok mutluyum bir mutsuz duygusal olarak uclardayim.. Yani hani bir dagin en tepesine cikar asagi bakarsiniz ya bir yandan o manzara superdir bir yandan da dusmekten korkarsiniz... Ya da gondolda sallanmak gibi lunaparkta hem korkarsiniz hem de binersiniz...


Bir sekilde konsantrasyon problemimi cozucem ve sizinlede paylasicam..

gorusuruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder