6 Mayıs 2012 Pazar

ruaccutane 8. ve 9. gun :)

Dun ilacla ilk kez arac kullandim ama guneste vardi ogleydi. Walla cok panik oldum bilmiyom bilmedigim yolda oldugumdan mi ilactan mi anlamadim. Aglayacak gibi oldum eve donup bir antideprasan aldim. Sonrasinda butun gunum cok mutlu eglenceli ve guzel gecti.Bir de ogleden sonra 4 gibi dayanamadim sahilde okyanus kenarinda yurudum. Gunes de vardi sapka ve gozlukle ve 50 faktorumu surmustum.. La Roshe `un kremli olani cok guzel ya 50 faktoru cildi boyle parlatiyor sivilceleri de yuzde 70 kapatiyor alnima  sivilce olmayan yerlerime de vicy 50 faktor suruyorum cok guzel dinc yapiyor.

Dun gece ilk kez yatmadan yuzume nemlendirici surmedim. Sabah uyandigimda burnumun ici bile kurumustu cok acidi walla. yanaklarim filan soyulmaya basladi. Bugun yine arkadaslarimla dayanamayip Castroda bir parka gittik ama ben kocaman bir semsiye kullandim.. Zaten deli manyak insanlarla dolu oldugu icin cok dikkat cekmedim sanirsam gerci it is not raining de diyen oldu. :)

Bir de sabah gozlerim cok aciyor sanki kuruyo mu ne. yediklerime de son 2 gunde pek dikkat edemedim. Cok yiyince basim agriyor sanki.. boyle birden pat die. Ama beni uzun zamandir gormeyen arkadaslarim cildin cok guzel dedi :)  La Roshe umu gunden gune daha cok seviorum :D haha cildin genc dinc sivilcesiz yerleri bebrk gibi diyen oldu  :D ehehe parliyor filan cok hosuma gitti.. Ama izler basladigimdan daha cok. yine de cok umutluyum ya gececekler insallah.

3 tane meksika sapkasi aldim 2 tane de kocaman gozluk :D 6 ay boyle takilcam artik :) Dun ve bugun moralim gayet iyiydi trafik disinda. 9. gunu tamamladim  dudaklarim kuruyor ama surekli vazelin nemlendirici krem suruyorum saatte bir. En nefret ettigim sey kuru dudaklar bunu engellemek icin gerekirse dakikada bir vazelin surecegim,

Ama burnumun ici cok acidi bepantene surdum icine simdi de surdum. bakalim heyecanli surec devam ediyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder