27 Mayıs 2012 Pazar

31. gun

Evet bir haftayi gecmis 8 gundur yazmiyormusum ama mazeretim var. Gectigimiz hafta icersinde tasinma v.s. islerle ugrastim biraz da yogun gecti...

Gelelim side effectlere :

Karanlikta iyi goremiyorum. Evet artik geceleri araba kullanmiyorum cunku bir arabaya carptim gecenlerde. Gunduzde isimi sabah halledip ilaci icmeye calisiyorum. Hatta dun gece yolda yururken arabanin onune atlamisim arkadasim kendini oldurmeye mi calisiyorsun dedi halbuki son anda fark ediyorum.. Cok nadir boyle golge gibi seyler goruyorum. olmayan seyler yani.. bir anligina.

Istahsizim. Kilo vermeye devam ediyorum sanirim. Ogle yemeklerini cogu kez atliyorum. Sanirsam cilginlar gibi yiyen ben.. Artik o diyet listelerindeki kadar yemek yemedigim gunler oluyor. Bir iki tane daha sivilcem cikti ama perioddan dolayi..

Psikolojim cok ilginc Normal Sartlar altinda vermeyecegim tepkilere devam.. Son 3, 4 gun zaten inanilmaz uykusuz gecti eve cok gec saatlerde dondum sabah erken kalmak zorunda kaldim.
Hemen hemen her gun guzel bir aktivite yapsam da gun icerisinde ara ara durgunlasip depresif oluyorum..

Bir de tuylerim saclarim sanki cok daha hizli uzuyor. Bir de gecenlerde sebezeli bir yemek yaparken biber dogruyordum ellerim sisti. Hatta ellerimde et beni gibi minicik renksiz kabarciklar oldu.. Oyle cilgin aci bir sey diildi yeniliyordu ki ben aci yiyemem. Ama ellerim cok acidi..

Bu arada bir ay oldu ama ben hala test yaptirmadim. Cunku doktor randevum carsamba gunu. ilaci eski dozda kullanmayi surdurcem doktora gidene kadar. Yani 4 gun gec gitmis olcam..

Zihnim bos bir levha gibi.. ve kendimi de bos hissediyorum bombos bir kutu gibi.. Yeniden donusum icin ayrilmis baska bir yere koyulmus ama orda unutulmus.

Moral verecek bir seyler yazmak isterdim ama 5 ay daha nasil dayanacagimi dusunuyorum. BU psikolojik cokuntuler ani inis cikislar kahve icememek filan cok fena..

Bu arada geceleri dengemi saglamakta gucluk cekiyorum ozellikle kalabalik ve gurultuluyse filan ara ara dusece gibi oluyorum,...


gelismelerden haberdar edecegim opuyorum hepinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder