7 Mayıs 2012 Pazartesi

roaccutane 10. gun :)

Bu sabah uyandigimda yuzum soyulmaya devam ediyordu. Ama cok ufak ufak soyuluyor. Bir tanede minicik iltihaplisindan sivilcesi olmus dun yedigim extra large pizzanin sanirsam ;)

Ama cildimin geri kalan kismi kremlerimi surmesem de o kadar genc ve dinc gorunuyor ki... Hele krem surunce kendim bile sasiriyorum. Dudaklarim ve yuzum kuruyup kuruyup inceden dokuldugu halde beni gorenler cildin ne guzel olmus diyor.. La Roshe Posay ve Vicy seviorum sizi ne diyeyim. Henuz yeni bir kamera alamadim. Alinca kullandigim urunlerini fotograflarini cekip eklicem.. Tabiki yuzumu de cekicem.

Bir iki sorunum daha var kizlar ;

birincisi eklem agrisi dedikleri sey. Normalde bana misin demeden saatlerce yuruyen ben de soyle bir saatlik yuruyus bile kas agrisi yapiyor. Ama cok hafif dayanilmaz diil. Bir de bacaklarim morariyor kolayca gerci ben hep kolay moraririm ama simdi nasil morardim bile bilmiyorum. Bir de yuzumde sivilce artisi yok ama vucudum da kucuk kucuk sivilceler cikmaya basladi sayisi az ama... Yine de yuzumde cikmasin da. Vucut kolay denize girince gecer nasilsa diorum..

Bugun aldigim kocaman sapkami takip okula geldim.. Kocaman sapka kocaman gozlukler bir de uzun kollu da giydim yanmiyayim diye Fransiz Fransiz dolastim sokaklarda pek hosuma gitti. Tedaviden sora da gunese dikkat etmeye karar verdim..


Ikinci sorunumda uykusuzluk.. 5 saat uyuyorum resmen 6 olmadi 6.30 da uyaniyorum... Bir kac gundur cok uykusuzum...

Ama moralim cok yuksek, sevdigim insanlarla gorusuyorum sadece butun gun insanlardan yuzume ragmen guzel sozler duydum hosuma gitti...Olumsuz insanlardan uzak durun..

Bugun 10. gunum cok sukur cok ciddi bir sorun olmadi henuz. Gerci 15. gunden itibaren etki baslio diolar ama ben de iyilesme coktan basladi... 15.gun etki olanlar genelde 4. aydan sora bazilari 6 da iyilesiyordu sanki..

Walla bilmiyorum su anki durumumdan bile memnunum... Gunes kremim yuzumu iyice kapatiyor. Gunese cikmadigim icin de yuzum de sivilceler izler de kizarmiyor. 25 gundur yuzum gunes gormedi nerdeyse bebek rengi olmak uzere. :)

gorusmek uzere :)

1 yorum: