10 Mayıs 2012 Perşembe

roaccutane 11. ve 12. gun

Merhabalar,

11. gun cok stresli gecirdim bir basvuru hazirliyordum.. Butun gunum kutuphanede gecti. Gunlerdir yemegime dikkat ediyordum ama 11. ve 12. gun baya bir cikolata yedim hatta 12. gun mozaik bile yedim :(  bu sabah aynaya bakmaya korkuyorum suclu hissediyorum kendimi. ;)

Ders calisirken kahve icme aliskanligim vardi ve tani enerji icecegi.. Roaccutane karacigeri cok yordugu icin en basta uzak durmamiz gereken enerji icecegi.. Kahve de pek onerilmedigi icin turk kahvesi disinda bir sey icmiyordum. 11. gunumde midem agirdi ama kahveden mi stresten mi bilemiyorum..Onun disinda her sey normaldi.


12. gunumde sabah 6 da kalktim 8.45 ucagiyla Seattle a geldim. Ilacimi biraz gec icmis oldum ama hep oyle oluyor son gunlerde sabah ilacimi 10-11 lerde icebiliyorum hep ayni satte yiyemedigim icin saatler duzenli degil. 11, 12 ve bugun yuzumde soyulma yok... kremlerimi suruyorum zaten. sadece dudaklarim kuruyor ama ona da vazelin ve nivealari aklima geldikce suruyorum goruntuden belli bir sey yok.

Gunes korumalarimi surunce zaten yuzum bembeyaz puruzsuz gorunuyor. gercekten fondotenden daha etkili en azindan zararli diil.

Bu arada dun araba kiraladim ve daha once hic kullanmadigim bir arabaydi Mustang ustu acik kirmizi son model bir sey getirdiler, ben aslinda ekonomik araba istemistim ama zenci abi kiyak gecti bana :)  Demek ki cidden bu gunes koruyucular ise yariyor. Ya da kizlar sivilcelerin ve izlerinin cani cehenneme biz hep guzeliz :p Her neyse tabi aklimdan bin bir senaryo gecti bu arabayi carparsam ooo dunyanin parasini oderim diye yine panik oldum... Ama bir sorun yasamadim ilk geldigim sehirde ilk kez surdugum arabada gayet dikkatliydim. Sadece basta biraz panik oluyorum. Sanirim roaccutane in drivinge oyle pek etkisi yok.. Sabah cok erken saatte bazen bulani goruyorum ilk uyandigimda ama gunduz bence arac kullanmada sakinca yok.


Bugun hatta uzak yola gidecegiz ve arabanin uzerini acmayi dusunuyoruz gunes de var sapkalarii takicam ama muhtemelen ucup gidebilirler kafamdan.. Ama napim hayatimi roaccutana gore ayarlamak cok zor. Sanki roaccutane benim bebegim ona gore yasiyorum..

Ama artik ilactan korkmamaya basladim. Gerci bu sabah 13. gunum pek erken ama yine de korkum azaldi. En cok psikolojik etkisinden korkuyorum biliyorsunuz. Ama bazi gunler gercekten en sacma cumleyi en tersinden anliyorum. Ama genelde neseli ve mutluyum. Biraz moralim bozulsa cheer up! neselen diyorum kendime ilactandir mutlu ol diye silkelenip kendime geliyorum..

Her sey guzel gidiyor yani

gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder