2 Mayıs 2012 Çarşamba

roaccutan 5. gun

Bu gun bes mi alti mi sayilcak bilmiyorum... 18 saat uctuktan sora Los Angelestayim. sabah 8 gibi ictim ilaci simdi aradan 18 saat gecti aslinda ama burda aksam olmasini bekliyorum ilaci icmek icin tekrar. Bugun ucakta ki klimadan mi bilmiyorum ama cenem filan soyuldu.. Yuzum gayet kirmizi ve sivilceler daha buyuk. Yan etki yok... Psikolojik olarak kafama taktigim uzuldugum seyler var ama onlar ilaci kullanmiyorsam da olurdu.. Ama yine de pasif lore aldim bir kutu ve surekli her seyi takmayin kitaplarini okuyorum. Sansima surekli gunesli olan los angeles bugun bulutlu :)

bir de ben anlamadim cenem soyuluyor nemlendirici suruyorum hala soyuluyor... bunun artmis sekliyle nasil basa cikicam 5 gun oldu daha hayirlisi dayanicam artik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder