11 Mayıs 2012 Cuma

roacutane 13 ve 14 gun

Itiraf ediyorum dun ve bugun nerdeyse butun kurallari ihlal ettim!!

Dun ve bugun sapkami cikardigim cok oldu guneste dolastim! hatta yuzum acidi baya.. Fast food yedim! hatta bugun magnum bademli yedim cips yedim... cheesburger yedim sagliksiz her seyi yedim.. simdiden yuzumden cikacak sivilceleri hissediorum desem yeridir. yuzumde sabah biraz kizarilik vardi dudaklarimi surekli nemlendiriyorum belki saatte bir kenarlari azcik kuruyor inat ettim gerekirse dakikada bir nemlendirecegim die..

of ama yemekte ona dikkat et buna dikkat et.. guneste durdum ama gunes kremimi surdum.  genelde sapkami da taktim..ya gezmeye geldim gezmeden yemeden olmyor ki..

Moralim gayet iyi.. buralar cok guzel goller daglar. Aklima beni strese sokacak seyler gelince direk gole yesile bakiyorum.. ve herkesi affettim... birisi konustugunda beni sinirlendirecek hosuma gitmeyecek bir sey olsa bile nefes aliyorum cevap vermiyorum.. Ona icimden kizmadan once bana yaptigi iyilikleri dusunuyorum.. Ya da onun 3 ,5 yasindaaki masum halini yada yaslanmis halini hem sempatik de oluyor.


Bu arada dun Seattleda  eczaneye gidip roaccutane sordum,, Adam hemen receteli dedi.. Ne kadar dedim 30 luk 10 mg tablet 500 dolar dedi..!!

Saka mi bu ya? ben trden aldim ama ne kadara aldigimi net hatirlamiyorum 2 kutusu 75tl yoktu.. Ne kadar pahali burda. Zaten cok da zor yaziyorlarmis. Yarin 15 gun olacak bakalim neler olacak.


guzellikler herkese once ic guzelligi diliyorum oyle mutlu olun oyle umutlu olun ki tek basiniza bile olsaniz dunya ters duz bile olsa... kendinizi sevini sevecek bir sey yoksa gok yuzunu yildizlari sevin agaclari cicek bocekleri sevmeden bu hayat cekilmez cunku...sevdikce iciniz temizlensin piril piril olsun ve icinizin piriltisi isil isil yuzunuze yansisin ! :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder